誰惡誰大誰正確?超級經理人拉奧拿、班勒訪問節錄(下)|體嘢報道

球壇兩大超級經理人:拉奧拿(Mino Raiola)、班勒(Jonathan Barnett)接受The Athletic訪問,談及經理人在球壇的地位以及與國際足協(FIFA)的糾紛。由於國際足協打算規管經理人在球員轉會交易佣金份額,故此遭受拉奧拿、班勒的抵制。拉奧拿甚至認為,國際足協是一個過時的機構,理應被早日解散。

上篇鏈結

班勒:「有一點國際足協唔太明白,我哋又唔係細路,又唔係做埋啲小本生意,大家咁高咁大姐。」
拉奧拿:「有一點我同班勒好唔同,我直頭認為國際足協唔應該存在。我嘅夢想,或者我希望喺有生之年睇到,足球界有一套全新嘅制度,一個對外界嘅更誠實嘅體系同產業,而家呢套太舊啦。」

拉奧拿語重心長地說:「年年都有醜聞發生喎,唔通每單都係巧合咩。你FIFA嘅格就係腐敗嘛,腐敗在DNA裏,因為你嘅組織就係咁樣樣。所以呢2021年嘅最大問題就係:國際足協存在嘅意義係乜?我哋交晒所有權力畀呢個商業機構,我都唔明點解有人希望成為呢個機構嘅一份子。以前呢個組織有咁多醜聞——都唔係講一年半載嘅事,係三十年來始終如一。我們唔需要國際足協,我哋唔需要一個對現代足球一無所知嘅組織。」

國際足協將會訂立經理人佣金的上限,並且重新引入考牌制度,嚴格規管經理人行業。而許多經理人均表示,這是外行管內行。

班勒:「我最大嘅不滿係,國際足協同現代足球世界相差太遠。佢哋只係縮喺瑞士嘅象牙塔,唔知球員做緊乜、經理人做緊乜、球會做緊乜。佢哋去諗新規則,但又唔知球員做啲乜,甚至唔識球員喎!國際足協咁鍾意搞大型活動、搞世界盃,我祝佢哋好運囉,但佢哋應該離開嗰堆自己唔熟悉嘅事物。」
拉奧拿:「我接受唔到一個將人打入監獄嘅組織去規管我嘅生活同生意,我亦唔會接受有人高高在上咁對我指指點點,更唔會接受佢哋用埋啲不合邏輯、唔誠實、違背我原則嘅方式嚟管理所有嘢。我要為球員嘅權益而戰,而家佢哋想要剝奪球員嘅權力。我唔會接受架。我從來冇接受過,以後都唔會。」
班勒:「佢哋發聲明話經理人行業有腐敗、洗錢,但佢哋連一個例子都舉唔出喎。全英國有成四五千個經理人,國際足協有冇落案告任何一位呢?」
「佢哋講法太荒唐,好可恥。其實我哋都向佢哋寫信,話佢哋都有可能畀人告架,因為佢哋冇憑冇據地咁樣指控我哋。我可以向佢哋展示下國際足協成員畀人拉嘅證據,我可以展示畀你哋睇架,咁佢哋公道啲出示返經理人犯罪嘅證據。」

體嘢編輯部

資訊浩瀚;東張西望。 竭盡所能;深入求真。 企高一格;全新體法。

您可能也會喜歡…