最衰鮑家耀係男人|施建章

一句歧視女性,可以不檢視裁判水準!
一句歧視女性,跟唔到比賽速度可以唔理!
一句歧視女性,可以點樣水唔夠水準都無問題。

唔好再搵女球證吹波,一句被視作歧視句語,鮑家耀又道歉,愉園又道歉跟住又一大堆手尾,又被入信投訴,最衰鮑家耀係男人。係呀男女平等,鮑家耀唔識講嘢,球証吹錯無水準都唔俾投訴。跟唔到波,男人同女人都一樣,伍炎堅好少俾人投訴,一定佢係男人,唔關佢執法水準事。個球証連去波同去腳都唔識分,暗瓦底啲球員同教練X過N咁多次,話你針對女人就當無事。吳超覺、廖國文成日俾人X,係吹得唔好,個國際牌同陳譚、火牛、區志成、姿勢黃、陳蔭明、伍炎堅比都差一大截,但起碼無教練同球員話佢跟唔到波節奏,大家都國際,唔通真係歧視你跑得慢、無速度、唔夠快?

當日傳媒的報導,正是問題的核心:
愉園主帥鮑家耀: 「求求足總不要再用女球証!我不是看低女性,但她真的沒有體能跟足全場節奏。她走漏了多少事件?她不止是一場,其他賽事也是如此,跟不上節奏又如何判決?所以求足總不要再派她吹男子賽事。」(體路)
飛馬主帥郭嘉諾:「犯規就是犯規,球證吹慢少少,3、4秒已可引發球員受傷。經過復賽,球員一直進步,希望球証都可以。」(HK01)

有踢波先明點解

無論評述同球証,未必個個好波,但最基本做呢兩項職業的人,自己都要踢波才能理解球員心理。還記得多年前參加足總的裁判班,國際球証張國駒經常提醒裁判學員,要眼快雞慢,球証是球賽的僕人,一場最好的執法,是越少雞聲越好,因為球証能控制比賽,球員不敢犯規,自然雞聲少。

陳譚新在第一課時就向大家表示,球証一定要有體能與控制比賽技巧,球証要熟書,更加要有判斷力,當球員被對手侵犯腳部,怒氣沖沖向球証投訴,作為球証一定要理解同冷靜。因為腳部是球員的搵食架生,你睇漏一眼,佢可能俾人踢到成年受傷唔駛踢,唔火滾就有鬼。

最衰鮑家耀係男人,做乜鬧女人!
最衰鮑家耀係男人,做乜輸波鬧女人!
最衰鮑家耀係男人,做乜教女子隊果陣無人話你鬧過女人!

鬧女人梗係唔啱,梗係要道歉,梗係要認衰,鮑SIR同愉園所有道歉都做齊晒喎,咁足總係咪要檢討吓球証水準?唔好話我歧視女人,我鬧左最衰鮑家耀係男人,我好尊重女性,LEFT PLASTIC放過鮑家耀,放過我,放過男人。

您可能也會喜歡…