評點《FourFourTwo》排名:低估簡尼小豬,冇奧斯?利雲度夫斯基過譽|李聲揚

又係跟進隔離台陳生嘅時間。科科吐球壇最勁101人,94年計起。

科科吐只係講最強101,好似冇話跟排名。但大家心照都知係跟排名。你試下放拿鐵斯第一美斯最尾丫。

首先,呢啲選舉永遠都可以拗。點解邊個高過邊個,點解邊個有邊個冇,其實就永無定案。即係,陳生同我都會同意,頭兩位嗰兩個真係唔使拗。C朗完勝晒其他人,但美斯更勁一級。如果好似啲留言咁堅持話冇拎世盃等於唔係球王,就真係冇得討論落去。

好,正如陳生講。呢啲選舉除咗有排拗,就當然仲有一種systematic error:一定係偏重近代球員,同埋點都會偏袒攻擊球員,冇計。而肯定有shining moment嘅,大賽關鍵時侯入波嘅,總會係秤高啲。而我亦有理由相信,呢個榜偏袒咗英格蘭球員(not necessarily 英超)。

於是陳生發明咗個,相對地(講L清楚,永遠都係相對)客觀些少嘅方法。你見其實鬼佬做量化分析都係大約用呢啲方法。陳生的methodology,咪計分數,加權平均。

原文在此,佢仲計咗頭九個(其他留畀我做功課):

金球獎冠亞季 30/20/10 分,世界盃冠亞 20/10,歐聯、歐國美洲盃冠亞 10/5 分,聯賽 5 分…咁計成就,就會(大概係咁,粗略計架,只計 94 年後)

再講一次(真係好L多文盲)。呢個只係相對地客觀。你要拗拗到天光都得。「金球獎咪又係偏袒攻擊球員」「點解世界盃季軍都有分但歐國季軍冇」(因為冇季軍戰,但其實一樣可以加個分)。任你。背後涉及太多好主觀嘅嘢。例如一個冠軍十次出局(英格蘭?)係咪威過幾屆第三(烏拉圭荷蘭?)之類。

又講一次,舊文寫過「記住啦,9up最簡單,最L好廿蚊有靜岡蜜瓜你食。但我地落手落腳寫文或做研究嘅,永遠係簡單/準確/快手之間拎個平衡。」

而我自己覺得陳氏評分比較公道嘅(即係,我認為)改善,有以下:

1. 我傾向唔計金球獎。因為偏袒咗攻擊球員。同埋,大家都知金球獎雙數年點都睇大賽(世盃,歐國),單數年就睇歐聯。其實係double count咗

2. 我亦傾向歐國盃應該計多少少。歐洲國家已經連贏四次世界盃,亞軍都拎咗三次(唯一一次例外係阿根廷,仲話美斯冇用?)。對上一次南美隊拎世界盃時(2002),我估唔少讀者都未L睇波。明顯地歐洲國家嘅水平遠高於南美。你話,咁歐洲國家多嘛,好似係,但嚟嚟去去南美咪巴西阿根廷。2002年之前,決賽有一隊南美先係常態。理論上歐洲最強係世界最強嘅subset,實際上已經差不多一樣。加上歐洲國家盃冇咁多魚腩,其實含金量應該有世界盃八九成甚至更多。

3. 聯賽真係有強弱分,陳生做嗰堆全部都係頂級聯賽。但陣間到我做呢,啲友荷超甚至克甲(定克超?)就係咪都計咁多分?解決方法:又唔使排晒強弱咁煩,但記得以前歐洲金靴(仲有冇呢樣嘢?)都會分返兩三層,四五六大聯賽入波就計多啲,以免查度(Jardel)之類的屈機獸在波圖係咁入波年年拎(話說回頭,呢條友在波圖125場入130球,神經的)。

大約就係咁。當然要挑骨頭嘅,玩到下年都得。你可以世界盃1–32位全部比個分,歐聯一樣,四強又有分八強又有。金球獎又係。甚至去到聯賽,亞軍你又可以比分。而聯賽強弱可以全部計UEFA coefficient。呢啲咁偉大嘅嘢等你地去做。

所以,我都係沿用返陳生嘅系統。而我計嘅,當然係德國同德甲球員,因為我睇得多,比較易講。講得簡單啲就係拜仁and friends。因為德國而唔踢拜仁嘅,聯賽個分已經死咗大半。除非踢非英超外國大會,卻奧斯基迪拉甚至達史迪根之類。所以我個榜都係數啲德國球員,同埋拜仁球員。

計出嚟,咁嘅情況。當然會有錯,特別係數啲大賽第二三會漏,歐聯亞軍又係易漏。同埋有啲波蘭聯賽 克羅地亞聯賽都數埋落去。但大約應該係咁上下。

最想睇嘅,就係只計呢班德國/德甲之友,科科吐排名,同陳氏排名,有咩分野?點解?你又同唔同意?

幫你分晒色,四類人,分開講下。

一、先講紅色嘅,陳氏排名高,科科吐排名低,甚至冇嘅人。當中頭兩個,應該分開講。

寧舍超班嘅,陳氏排名第一。西德/德國鐵人馬圖斯,真係未睇過都聽過。世界盃一冠兩亞,聯賽八次冠軍(七次拜仁一次國米),但最煞食係金球獎,一次冠,一次亞(雙亞,我計亞軍分)。點解科科吐冇?因為科科吐1994年先出。馬圖斯呢啲係史前球星。如果唔係呢個原因,必定上榜同埋會排得好頭。留意奇連士文就有上榜。

Cruyff: Kroos should have won the Ballon d’or – Football Oranje

Dutch Football legend Johan Cruyff has said that German midfielder Toni Kroos should have won the Ballon d’or.

陳氏排名第六嘅,唔係史前人,但科科吐名都冇。卻奧斯。呢個真係極被低估。固然近一兩年係佢極低潮,國家隊球會雙雙唔掂(但,2018年唔係佢,德國都唔使對南韓已經出局)。但真係呢,德國捧世界盃佢係表現最好幾個之一,加上長期在拜仁/皇馬都正選,歐聯捧到手軟。告魯夫死前冇耐認為佢係世界最佳,可能誇張,但排名一百都冇?痴線。可惜呢啲排名一定不利佢呢啲球員。冇乜入波,冇killer pass,又唔係中場係咁掃人。就似係個好可靠嘅鐘咁,永不出錯永不傳失波(總有例外,2014決賽希古恩生性啲,佢就係世紀罪人,希古恩就唔使做世紀D靶,美斯阿媽亦都清靜好多。人生……)

打後一大堆陳氏有科科吐冇嘅,全部都係啲拜仁球員。冇計,拜仁聯賽七連冠,呢度都打底35分。歐聯捧過兩次,仲要有三次亞軍。如果加埋生啱國家,高分唔難。查維馬天尼斯之類好多人都未必識,但真係生得啱時間,大把盃捧,雖則其實國家隊一直唔係主力。另外呢堆都係防守球員多,其他嘅,高美斯都話捧過歐聯。艾簡達拉史高爾都命水唔好,前者去咗拜仁後拜仁就過咗高峰,國家隊一樣,佢入選後已經冇咁勁。後者成日傷,加上撞正國家隊黑暗期。你可以話陳氏評分系統偏袒咗啲大球會嘅忠心綠葉,例如艾拿巴(我都唔記得放上去)。但又掉轉諗,可以在間大會企穩咁多年嘅,點都有啲實力掛?掉轉,你計世界盃歐聯,可能真係都唔使落場就拎咗,要落場嘅都只係幾場波發揮到就得。

二、黃色呢兩個,真係stand out。簡尼小豬,在陳氏評分更勝拿姆洛賓。但科科吐排名遠遠不及(雖則都上到榜)。講真,四個球員我都睇得好多,四個都好鍾意。簡尼在科科吐排到85,有病嗎?照計真係三劍俠後德國球員中最勁了。我真係睇唔到有乜可以挑剔,聯賽歐聯領袖風範大獎乜都有,仲有啲人最鍾意J嘅咩血性鬥心。就係可能爭個世界盃冠軍,同埋守龍,同埋年代較遠。小豬爭議大啲,但2012–14嗰幾季真係堅。特別係世界盃決賽,畀人踢到仆街(阿根廷球員嘅作風都好出名)。唔少人心中嘅MVP。可惜都係人記得近代球員多啲
貼多次——

三、白色一堆,陳氏排名高,科科吐排名都算高嘅。留意,全部拜仁幫,而除咗拿姆外全部都現役(洛賓列貝利下季走)。由於呢班近代啲,所以科科吐排得高。拿姆話晒世界盃兼歐聯冠軍隊長,所以突破到不利防守球員嘅問題。洛賓呢,在科科吐排到咁後,又係有冇搞錯。其實在拜仁top fit 時,真係美斯C朗之後應該到佢。拜仁近N年最佳收購就係佢,四年三次歐聯決賽。另外三個,真係要比,就爭拿姆洛賓少少了。紐亞雖勁,但睇咗咁多年,好似都係簡尼仲勁啲,特別係簡尼年代啲隊友是十分甩皮甩骨的。列貝利講在拜仁入波唔少過洛賓,但就係爭啲嗰種天才橫溢嘅味道,而且國家隊冇乜成就。梅拿嘛,早熟早殘。2010-2014好堅,但之後就冇乜料到了。

四、綠色呢一堆,科科吐有排名,而陳氏榜低嘅。你見到,幾個都係古人。奇連士文聯賽贏得一次,歐聯更加捧蛋。睇真啲好似真係冇你想像中咁勁咁屈機。森馬好啲,有歐聯有聯賽,仲要唔係踢拜仁,好難得。波歷克就不用講啦,真係生不逢時,舊隊友太廢,到新隊友冒起時佢就傷,傷埋就同方丈路維反面。同埋千年老二嘛。好彩在車路士捧返啲盃。

高路斯就好具爭議,球會其實冇乜作為。但國家隊嘅分極高(就僅次於馬圖斯)。主要因為佢02玩到14,見證德國由低谷小反彈再低谷再反彈。仲要世界盃冠軍季都有,仲要係世界盃射手。但另一方面,講真,睇佢啲波,真係同頂吸球員比,你都知道技術認真麻麻,就係勤力同捕位好。都真係要隊友勁先得。

利雲度夫斯基,得罪講句,科科吐overrated了。在陳氏評分,佢在呢班人最尾,但科科吐佢排到50。當然係因為佢係大會拜仁嘅當家射手。但冇法,國家隊一無是處。固然波蘭係弱旅。但你睇佢在國家隊踢波,都真係好唔掂,唔會見到有乜一命救全家。我知,佢國家隊都入56個波,好痴線,但真係弱隊殺手啫。即使講球會,感覺都係重要賽事就冇乜作為。我知,對皇馬大四喜嘛,但多蒙特年代了。拜仁年代,真係感覺十分奧燒。

最後,不妨拎佢地啲分同陳生做嘅頂級球員比。馬圖斯唔好計。但你見簡尼,小豬,拿姆,洛賓,卻奧斯,紐亞,梅拿,列貝利八個,其實都85分以上。同美斯C朗當然冇得比,同施丹恩尼斯達沙維比都爭啲,但真係科科吐頭十嘅馬甸尼朗拿甸奴,都係咁上下分數咋。又當然,你計落去,我估意大利06前後,西班牙101214 啲大會球員都好高分的。

仲有幾個point可以講。

拜仁嘅獨大,就幫咗一班忠心員工,個個三四十分底分。同樣地,而家踢祖雲達斯嗰堆亦都係咁。而亦見到年代較遠啲球員,冇咁易一條友拎咁高聯賽分,亦都冇咁易轉會。洛賓伊巴謙莫域嗰啲去到邊都係拎冠軍,識揀老細。你睇奇連士文先一次聯賽冠軍,施丹朗拿度甸奴亦各自只係三次。朗拿度仲要只係得兩次。

仲有,以前嘅歐聯,同而家,又好似唔係完全可比。感覺(純感覺)以前啲會冇咁重視。

最後,又係老問題。可能係bias,但你見拜仁德國,都真係打整體多過一兩個球星。拜仁德國在2008–2014呢八年,真係算皇朝了。盃唔係捧得多,拜仁就一次歐聯,德國就一次世界盃。但你睇入四強決賽之類,算係相當強。但一樣極少會有人拎到金球獎頭三的。因為美斯C朗基本上佔咗兩個位,冇計。

又,可以搵人計下英格蘭球員。Given that 國家隊都係空白一片,聯賽又真係成日換冠軍,照計啲友嘅分唔會太高?但科科吐個榜,都幾多英人。

Bild list The 100 best German Bundesliga players of all time | 101 Great Goals

German newspaper Bild have undertaken a huge task going into the final day of 2015 – they have listed the 100 best German Bundesliga players of all time. As Germany’s leading newspaper and a fine source for news coming out the Bundesliga, Bild are well placed to compile such a list.

真係最後。你話睇啲網友講就嘥氣,我都係信權威。圖片報曾經投過最佳100個德甲嘅德國球員,可以參考下。但,個問題就當然係有啲冇乜點踢過德甲嘅(比亞荷夫?)就冇計。另外,卻奧斯波歷克呢啲踢海外多嘅,又唔知佢係計整體成就定只計踢德甲嗰時。無論如何,多個參考

你估唔到,第一居然唔係碧根鮑華,係轟炸機梅拿。但呢兩位係頭二應冇乜爭議。唔計古人施拉呢,排名最高嘅,正係半古人馬圖斯。陳氏評分話頭,如果計埋馬圖斯,照計點都係第一。打後,唔計古人,就係簡尼。同陳氏評分一樣。所以都真係唔好話冇用。

不過在圖片報排名,打後嘅就係梅拿高路斯紐亞。梅拿紐亞正路,但高路斯在德甲其實……勁嗰時就打細會,去到拜仁就冇乜作為(亦因為領隊唔重用)。當然國家隊堅揪無誤。

最想講嘅都係,奇連士文排到好後下。三十不入。大膽講,目測同我咁上下大嘅,四十歲上下四五年嗰啲,基本上人人都當奇連士文係神。冇計,當年講德國三劍俠,咁奇連士文係前鋒,又靚仔,又英超,之後仲要帶德國,點都係佢。但至少在圖片報心目中,冇你想像咁神化。甚至在小豬保定福士希士拿之後。當然,佢嘅排名應該只計在德甲年代。

Facebook 專頁有更多短文: www.facebook.com/ivanliresearch

您可能也會喜歡…