托根夏薩特勢投多蒙特|Liverpudlian Ty

現時效力德甲球會慕遜加柏嘅托根夏薩特,勢將於今夏轉投多蒙特。佢向比利時媒體 VTM Nieuws 表示:「我同多蒙特已經達成個人協議,我同佢哋傾過。宜家就係由兩間球會去傾,呢個係需要時間,佢哋正在傾緊。」

慕遜加柏較早前喺球會官方網站表示,托根夏薩特唔會續約,並且想為事業展開新嘅一頁。佢哋嘅體育總監艾巴爾, 更將利物浦、馬德里體育會及多蒙特等球會與托根夏薩特扯上關係。

慕遜加柏喺 2015 年,以 €8M 轉會費,從車路士羅致托根夏薩特,預料今個夏天,轉會費將會係大約 €40M。另外,托根夏薩特嘅合約,並冇解約條款。

一般相信,如果托根夏薩特成功加盟多蒙特,將會代替於夏天前往車路士發展嘅美國國腳普利錫嘅位置。

慕遜加柏本身渴望留住今季射入 11 球,貢獻 12 個助攻嘅托根夏薩特,但係佢已經拒絕續約,令到慕遜加柏能夠留住佢嘅機會唔大,而托根夏薩特同慕遜加柏嘅合約去到下季嘅夏天就會屆滿。

艾巴爾向 Sky Germany 表示:「托根夏薩特已經告知我哋,佢唔想續約。佢想喺夏天離開球會,邁向事業嘅新一頁。喺過去 10 年,我聽過呢類說話都已經有 15 次,因為有出色嘅球員離開我哋。呢個就係我哋嘅情況。」

「佢將會去邊度發展,我哋拭目以待。我唔知道會否係經常被提及嘅多蒙特,或者係馬德里體育會、利物浦,甚或其他球會。」

艾巴爾向慕遜加柏官方媒體表示:「有興趣嘅球會作出嘅轉會費報價,需要反映到托根夏薩特嘅價值,佢係一位優秀嘅德甲鋒將,並且喺世上其中一隊最佳嘅國家隊嘅常規球員。」

您可能也會喜歡…